Legender från Azurea 3

10.02.2021 18:51

Halloj!

Jag har i dagarna äntligen börjat skriva på bok nummer 3 i min Legender från Azurea-serie! 
Jag har sett fram emot att få sätta tänderna i den i ett par år nu, och att kalla mig taggad är en rejäl underdrift! 

Stay tuned for more! :)

/Fredrik

UPPDATERING 5/6-23:

Och DÄR satte jag precis punkt för del 3 i min Legender från Azurea-serie. Phew.
Jag påbörjade arbetet med boken redan 2018, samtidigt som jag började skriva på Kangmar, men valde att skriva Kangmar först. Därför lät jag den här boken ligga och vänta tills Kangmar var redo att publiceras.
Sedan dess har jag arbetat med del 3 i ungefär två år vid det här laget. 

Mycket fiktivt blod, svett och tårar har gått åt till att skriva klart den.

Nu ska den få ligga och vila ett par veckor innan jag påbörjar det -riktiga- arbetet, aka. redigeringsarbetet. Det är både kul, nödvändigt och smärtsamt. 
Men just nu tänker jag bara luta mig tillbaka i stolen och känna stolthet och glädje över att ännu en bok har tagit form och kommit till liv. Förhoppningsvis ser den dagens ljus i tryckt form någon gång i framtiden. 

Personligen, även om jag är tämligen partisk, tycker jag att det är en riktigt spännande berättelse, och jag hoppas verkligen att mina läsare en dag kommer att få ta del av den såsom jag har gjort under årens lopp.

Vad händer sedan då? Jo, vidare till LFA 4 såklart! ⚔️⚔️